031 010 272KONTAKT
0item(s)

V nakupni košari ni artiklov.

Product was successfully added to your shopping cart.

Splošni pogoji poslovanja

 

Splošni pogoji spletne trgovine ENAKUP.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

S spletno trgovino ENAKUP.si (v nadaljevanju tudi »trgovina«) upravlja podjetje SOLITUS plus, Matjaž Lenhart s.p., računalniške storitve in svetovanje, Hrastje 37, 2341 Limbuš - Slovenija, matična številka: 6548725000, davčna številka: 15731197, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi prodajalec ali ENAKUP.si).

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine ENAKUP.si, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med ENAKUP.si in kupcem.

Splošni pogoji poslovanja urejajo tudi posamezna pravila nakupa.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

 

Uporabniki

Z enkratnim vpisom v spletno trgovino ENAKUP.si prek elektronske pošte postane obiskovalec gost ENAKUP.si, s potrjeno registracijo v spletno trgovino ENAKUP.si pa postane član ENAKUP.si. Tako gost kot član ENAKUP.si (v nadaljevanju tudi uporabnik) pridobita pravico do nakupa v spletni trgovini ENAKUP.si.

Ob registraciji v spletno trgovino kot član ENAKUP.si pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo člana ENAKUP.si nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki.

Registracija je možna tudi med postopkom nakupa.

če želi uporabnik kadarkoli kasneje svoj naslov elektronske pošte zamenjati z drugim, to stori v svojem uporabniškem računu na spletni trgovini ENAKUP.si.

 

Dostopnost podatkov

ENAKUP.si se zavezuje, da bo kupcu še preden ga zavezuje naročilo ali ponudba, zagotovil naslednje informacije:

  • podatke o spletni trgovini ENAKUP.si (ime in sedež podjetja, matična številka),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • dostopnost artiklov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave artiklov (ter način, kraj in rok dostave),
  • cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve, ter rok veljavnosti tega podatka,
  • način plačila in dostave ali izpolnitve, ter rok veljavnosti tega podatka,
  • časovno veljavnost ponudbe.

 

Naročilo

Kupoprodajna pogodba med ENAKUP.si in kupcem je v spletni trgovini ENAKUP.si sklenjena v trenutku, ko ENAKUP.si kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ENAKUP.si kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ENAKUP.si.

 

Načini plačila

Spletna trgovina ENAKUP.si omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino ob prevzemu*
  • z nakazilom na račun ENAKUP.si po ponudbi/predračunu

*Pri posameznih naročilih si pridržujemo pravico zahtevati plačilo z nakazilom na račun ENAKUP.si po ponudbi/predračunu, pri čemer še vedno velja cena.

Plačilo z vrednotnicami ni mogoče.

 

Izdaja računa

Ob dostavi po plačilu odkupnine (v kolikor naročilo ni bilo plačano po predračunu) naročenih artiklov kupcu je artiklom priložen tudi tiskan račun.

Ob dostavi, ko so naročeni artikli že plačani po predračunu, je artiklom priložen tudi tiskan račun.

Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

 

 

Garancija

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Zahtevek za vračilo artikla v garancijo se pošlje preko elektronske pošte na info@enakup.si (v sporočilu napišite številko naročila in vaše podatke).

Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ENAKUP.si, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

 

Dostava

Pogodben partner za dostavo pošiljk prodajalca ENAKUP.si je Pošta Slovenije, vendar si ENAKUP.si pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo lahko izpolnil bolj učinkovito. Več o dostavi najdete v spletni trgovini ENAKUP.si pod dostava.

 

Nakup za pravne osebe

Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da v prvem koraku vnesete podatke podjetja in potrdite strinjanje s pogoji poslovanja.

če želite račun na podjetje, sprejemate tudi pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja, in sicer: glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe - podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo dobavljenih artiklov v okviru garancijskih pogojev. Naštete pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla brez razloga, kot to velja za potrošnike (fizične osebe).

Uveljavljanje stvarne napake in vračilo kupnine za pravne osebe ni možno. Za nakupe pravnih oseb prav tako veljajo Splošni pogoji poslovanja ENAKUP.si, več o možnostih vračil v okviru garancijskih pogojev si lahko preberete v nadaljevanju strani.

Spletna trgovina ENAKUP.si pravnim osebam omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino ob prevzemu*  (omejitev gotovinskega plačevanja do 400 € bruto (z DDV))
  • z nakazilom na račun upravitelja ENAKUP.si po ponudbi/predračunu

*Pri posameznih naročilih si pridržujemo pravico zahtevati plačilo z nakazilom na račun ENAKUP.si po ponudbi/predračunu, pri čemer še vedno velja cena.

 

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.

Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: info@enakup.si (v sporočilu napišite številko naročila, številko vašega transakcijskega računa in pripadajoče podatke transakcijskega računa - vaše podatke).

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne ali po pošti na naslov prodajalca: SOLITUS plus, Matjaž Lenhart s.p., računalniške storitve in svetovanje, Hrastje 37, 2341 Limbuš.

Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe. Možnosti odstopa od pogodbe ni pri nakupu programske opreme ali avdio in video nosilcev (in podobno), če je potrošnik odprl varnostni pečat.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče!

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne na TRR uporabnika.

V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

če se potrošnik odloči za odstop od pogodbe za artikle, ki tvorijo komplet, lahko za celoten komplet zahteva zamenjavo za enak komplet ali vračilo kupnine. Potrošnik lahko zamenja artikel iz kompleta, v primeru stavrne napake ali poškodbe artikla, zanj pa ne more zahtevati vračila kupnine. V primeru uveljavljanja garancije artikla iz kompleta velja garancijski rok proizvajalca.

Blago mora biti vrnjeno nepoškodovano, brez vidnih znakov uporabe, v nespremenjeni količini. če potrošnik morda artikel že začne uporabljati ali posamezne komponente odpre ali sestavlja, odstop od pogodbe žal več ni možen. Proizvajalec artikla predpiše tudi njegovo originalno embalažo (v skladu s 36. členom Zakona o varstvu potrošnikov). Ker je embalaža sestavni del artikla, jo je ob morebitnem odstopu od pogodbe prav tako treba priložiti tako, kot je bila v prvotnem stanju v času prejetja artikla (torej nepoškodovano in v nespremenjeni količini).

Kupec ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in osebne podatke (ime, priimek in naslov stalnega prebivališča) ter transakcijski račun kamor želi, da se vrne plačilo.

Kupec lahko po oddaji elektronskega naročila v 1 uri odstopi od naročila na podlagi obvestila o odstopu na elektronski naslov info@enakup.si. V zadevo elekronskega sporočila zapišite: PREKLIC NAROčILA ŠT. #123456789 (navedete ustrezno devet mestno številko naročila). V sporočilo zapišite tudi naslednje podatke: ime, priimek, naslov.

 

Stvarna napaka

Kdaj je napaka stvarnač Kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artiklač

  • Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavič

  • Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti (info@enakup.si) v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

 

Varnost

ENAKUP.si uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.

 

Varovanje osebnih podatkov

ENAKUP.si se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z ZVOP-1.

ENAKUP.si za nedoločen čas hrani naslednje podatke članov ENAKUP.si: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije z ENAKUP.si.

ENAKUP.si navedene osebne podatke uporabi izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo s članom.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Za goste ENAKUP.si hrani osebne podatke samo za čas do izpolnitve naročila naslednje podatke gostov ENAKUP.si: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije z ENAKUP.si. Po izpolnitvi naročila se hranijo samo še podatki v zvezi s posameznim naročilom, do katerih je mogoč dostop samo prek poznavanja številke računa in številke naročila.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-mail naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

 

Ocene, priporočila in mnenja

Mnenja, ocene in priporočila, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti spletne trgovine, in namenjeni skupnosti vseh uporabnikov.

ENAKUP.si omogoča, da mnenje napiše katerikoli uporabnik spletne trgovine, pred dokončno objavo pa jih ENAKUP.si pregleda. ENAKUP.si ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, neprimerni ali ki po oceni ENAKUP.si ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.

Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe njegovega mnenja ali komentarja in ENAKUP.si dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. ENAKUP.si ima pravico vsebino mnenja ali komentarja uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu ENAKUP.si, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na ENAKUP.si.

 

Komunikacija

ENAKUP.si bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili ZEKom-1.

Oglasna elektronska sporočila ENAKUP.si bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj ENAKUP.si bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ENAKUP.si izrecno spoštoval.

Oglasna sporočila ENAKUP.si bodo jasno razvidna in jasno ločena od iger in tekmovanj.

 

Omejitev odgovornosti

ENAKUP.si se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ENAKUP.si ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ENAKUP.si kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

ENAKUP.si ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. ENAKUP.si mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so neprimerna, zavajajoča ali žaljiva. ENAKUP.si ne odgovarja za informacije v mnenjih in se omejuje od kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz podanih informacij v mnenjih.

ENAKUP.si ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih ENAKUP.si v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni. (Spletna trgovina ENAKUP.si lahko naročilo za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in podatki, s katerimi razpolaga, ne more izvesti, zavrne.)

 

Pritožbe in spori

ENAKUP.si spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. ENAKUP.si se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

V primeru težav se kupec s podajalcem ENAKUP.si lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 031 010 272 ali po elektronski pošti na info@enakup.si. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@enakup.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

ENAKUP.si se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ENAKUP.si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

 

Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!

ENAKUP.si